Pinarerdem1 canım 17 de son uykusundan uyanıyorsa,akşam uykusunun artık olmaması çok normal.çünkü artık büyüyor, en az bir 4 buçuk saat geçmesi gerekiyor,bi soraki uykunun gelmesi için.ya zamanla tek uykuya alıştırın, ya da sabah 8 buçuk değil,7 de kendniz uyandırın.7 de kalkarsa işk uykusu erkene çekilmiş olcak. 2.uykusu da ona göre daha erkene çekilmiş olacak.Akşam da kolaylıkla uykusu gelmiş vaziyette yatacak.Ya da dediğim gibi,gene aynı saatte kalkar(,8.30) öğlen 1 gibi tek uyku yapar ,akşam da 7 gibi yatırırsınız.
Yani açıkçası o aylarda benim kızım akşam 7 de de yatar sabah 7 de kalkardı.Sabah hemen 10 11 arası uyurdu.öğlen de 2 gibi uyurdu,akşam 7 oldumu da son uykusunu uyurdu.ama bilemiyorum,sanki gek uykuya dayanamazmış gibi geliyor daha 1 yaşında neticede.