petitonunannesii ahh bir sürü talihsizlik hastalık gelmiş bebeğinizin başına allah beterinden sakınsın saklasın. Benim kızımda 6 aylık oda desteksiz oturamıyor öne doğru düşüyor. Dönüyor ama tek yön. Siz hele bir hastaneden cıkın siz ilginiz şefkatinizle kilosunuda yerine koyarsınız, önce bir iyileşsin egzersiz yaparsınız her gün dönebilir arayı hızlıca kapatır. Bunları düşünüp birde stres yapmayın varsın 1 ay sonra dönsün, çocuk dünyaya gözünü açtı açalı yorgun oda gücünü hastalıkla mücadele ederken kullanıyor ,toplar iyileşsin. İnş son hastane günleriniz olur biran önce evinize dönersiniz🙏🏻Az bile yazmıssınız Allah bilir siz bu süteçte neler yaşadınız, çok güçlüsünüz. Size dua edeceğim🥰🍀