Tecrübeli anneler, son zamanlarda bebeğim emerken tak tak diye ses çıkıyor. Her zaman değil ama çoğunlukla duyuyorum. Hani sanki bir şeyi çok beğendiğimizde dilimizi damağımıza vurur şaklatma sesi yaparız ya işte öyle. Memeyi tam kavrayamıyor diye tekrar tekrar veriyorum ama gene çıkıyor sonra kesiliyor. Daha önce yoktu. 2 aylık olduk son 1 haftadır var. Bunu yaşayan var mı?