Kızlar bebeğim 13 günlükken başladı gaz sancıları hem lohusalık hem yeni bebek tecrübesizliği bir de gaz sancısı çıkınca ne yapacağımı bilemedim çok araştırdım o ağladıkça benim psikolojim bozuldu.. 40. Gün tavan yaptı gaz sancıları taa ki 50. Güne kadar yavaş yavaş azalmaya başladı şuan 2 ay 18 günlük oldu 3-4 gündür gaz damlasını da kullanmıyorum. Sadece sabredin benim gibi çaresiz olan herkese söylüyorum bu süreç geçici hep sabredin o anların tadını çıkarın. Hep dedim ki gelecek mi 3. Ay bitecek mi bu sancılar derken 12 gün sonra 3 aylık olacak. Sadece sabredin emin olun geçiyor 🙏🏻🙏🏻🌝 gaz sancılarını ilk 3 ay şöyle azalttım;
Ne yediğimde gaz oluyordu ona baktım benim bebeğime karpuz erik süt ürünleri çok gaz yapıyor tüketmedim
Kendimi ve bebeğimi hep sıcak tuttum çorap giydim emzirirken sırtımı soymadım hep sıcak kaldı
Zinco damla kullandım o iyi geldi sab simplex benim bebeğimi kabız yaptı
Sabah ve akşam bir çay bardağı kaynar suya 2 çk kimyon koyup içtim
Emzirme öncesi gaz masajı yaptım böylece emerken bağırsağı çalışıp gazını çıkarıyordu
Bunları yaptığım zaman daha rahattı bebeğim ne zaman yapmazsam ertesi gün daha ağır geçiyordu.