Optiii 8.5 aylık hiçbirini yapmıyor sadece oyuncağını yere atıp ditti diyor ve çak yap dediğimde elini kaldırıp elime vuruyor. Ama açıkcası bay bay ya da gel gel öğretelim diye uğraşmadık. Oyuncaklarını attığında ben gittiiii derdim onu benden kaptı. Çak yapmayı da ben gösterdim son günlerde onu da yine o şekilde öğrendi. Babababab, Dedededede, ggagagagagag falan diyor ama bilinçli değil bence henüz çünkü dedesi yok yanımızda. Babaya da Daddy diyoruz genelde çünkü babası yabancı ya da trol oğlum hem Türkçe hem İngilizce baba diyor. 😂