Sedaekrem bebeğiniz kaç aylık bilemediğimden 6 ay ek gıda için alıştırma bardağı olması için nuk aldım hiçbir şekilde akıtma yapmadı ve kızım kendi tutup içmeye direk başladı. Emme refleksiyle col rahatlıkla hala kullanıyoruz. Şuan kızım 7.5 aylık hala severek kullanıyor kendisi. Yalnız büyüdüğünde birazcık Philips avent tercih ettim çünkü etrafımda memnun kalıp kullananlar cok fazla . Şimdiden alıp kenara koydum diyebilirim. Büyüyene kadar bunlarla idare ederiz biz. Sonrasında bardağa geçicek nasıl olsa