Serpilllll baska ne yapacakti kiz. 😂 saka saka . Oncelikle hayirli uğurlu olsun Allah sağlıklı ve hayirli bir ömür nasip etsin bebeginize. Merak etme guzel anne bu günler geçecek. Ağlaması cok normal zaten ilk 4 ay sadece ağlayarak ifade edecek kendini. Gazi olunca aglar, karni ac olur aglar, altini pisler aglar, uykusu gelir aglar, sıcaktan aglar, soğuktan aglar, cani ister aglar, sizin kokunuzu ister aglar. Aglar da aglar yani ama bu günler geçiyor. Bebeginizle bol bol ten temasi yapin. Bu kadar küçük olduğu günleri cok özleyeceksiniz.❤❤❤