Kızlar merhaba bugün endeskopi oldum. Hafif sakinleştirici bir ilaç verdiler uyutmadılar.Bütün her şeyin farkında oluyorsun.Etkisi 10-15 dk sürüyor.Emzirme konusunu sordum .Bilmediklerini bugün emzirme dediler.Fakat bebeğim durmuyor.Emmek için ağlıyor.İkna edenemiyoruz.Emzirirken endeskopi olan var mı? İnternette araştırdım 4-5 saat emzirmemek yeterli oluyormuş.Tecrübeli olan var mı emzirsem mi ?😭😭😭