_Nehirim_ Fikir verin kızlar yarın partimiz var ama bunları yapana kadar canım çıktı ne zormuş 🫣😅 He bide biz kahve tonları giyicez umarım abes kaçmazzz😩
Zzpbelz _Nehirim_ Yeterli değil mi aslında? :) Belki iyiki doğdun yazısının altına miniğin adı yazılabilir.
Tatlican _Nehirim_ Ayy çok şık olmuş canım. Kiyafetker kahve tonu yakışır niye abes kaçsın herkes pembe,mavi ,beyaz giyor kahve farkli ve guzel olur bence.atarsin yine etiket beklerim ❤
Keremceylan _Nehirim_ Cnm gayet güzel duruyo ama sadece benim fikrim papatya yaptığın kahve balonlardan 2,3 tane diğer balonların arasına katabilirdin sanki daha uyumlu olabilirdi
2maviboncuk _Nehirim_ Sade ve şık olmuş bence daha bişey yapmana gerek yok nice güzel sağlıklı yaşları olsun 😍
_Nehirim_ Zzpbelz aslında demek istedim o papatya şeklinde yaptım varya balonlar la tuhaf durmamış dimi🙈
_Nehirim_ Tatlican yaa öyle mi dersin ablam ❤️❤️☺️Bak çok sevindim ya o papatya olan varya o renklerden diğer balonlara at diyen oldu genelde ama bende yok bende kıyafetlerimize uyum sağlasın diye o şekilde yaptım değerlendirdim tabikide ablam elbette yarın paylaşamazsam diğer güne kesin yaparım🥳
_Nehirim_ Keremceylan ay evet ya bunu bir kaç kişide dedi ben de o papatya dan balonlar yoktu arkadaş vermişti elimde bumlar var şuanlık yada çıkartsam mı bilmiyorum da🥹 Yalnız gözümde kaçmadı Ceylan soyisminiz mi🤭
Keremceylan _Nehirim_ Yok çıkartma bence kıyafetlerinizle uyumlu olur işte ama aralara kendinde alabilirsin 3,4 tane atsan daha bi iyi olurdu ama böylede güzel kıyafetlerinizle uyum sağlar evet soyismim ceylan
_Gamze_ _Nehirim_ ellerinize sağlık 😍 bence papatya balonlarını da zincirle ekleyin.. bir de ben mumlukları sevemedim sanırım onları da kaldırabilirsiniz belki :)
_Nehirim_ _Gamze_ ay o mumlukları bende sevmedim 🥹Bir arkadaş öyle olsun dedi ben henüz düzen kurmadım 🤭😂bekliyor öyle bakalım☺️😂
Tatlican _Nehirim_ evet kahve koymazsan kiyafete uyum saglamaz balonlar ben kiyafrtle uyumlu seviyorum bence böyle kalsin canım