Valla 2 aya 2 gün var ve 10 gündür emme sorunu yaşıyoruz. Memede zorla tutuyorum. Süt azaldığı an kıyameti koparıyor. 5-10 dakika durursa şükrediyorum. 2 ay atağı sanırım. Bir de bu aylarda meme reddi başlayabiliyormuş. Bende maalesef meme mama şeklinde gidiyorum. Ama mamayı az veriyorum çok çıldırırsa veriyorum. Gerekiyorsa 2 saat tek göğsümü emzirmek için uğraşıyorum. Emzirmekten vazgeçmemeye çalışıyorum uzunda sürse emziriyorum. Uzun emsin diye ayakta emziriyorum,yaylanıyorum,zıplıyorum falan. Biraz daha uzun emiyor o şekilde.