Kızlar selam,
Bebegm bugun tam 50 günlük. İlk anneliğim ve tecrübesizim bebegıme tek basıma bakıyorm. Büyüme ataklarına inanmıyordm ama hesaplama yaptıgımda atak haftasnın 3. Günü görünüyor. Asla uykuya dalamıyor surekli kıpır kıpır aglıyor 5-10 dk uyuyp. Ve asırı derecede elleriyle yuzunu ovusturuyor ellerı hep yuzunde ?? Gozu burnumu kasınıyor acaba ?! Nasıl gececek bu atak haftası, ne yapmam lazm gercekten cok yoruldm cok huzursuzzz