Doğum yapalı 10 gün oldu kanamam çok azaldı açık pembe renkli ve çok az gelmeye başladı normal mi bu acaba ilk hafta adet kanaması gibi geldi ama şuan pembeleşti ve azaldı doktora gitmeli miyim yoksa normal mi bu durum tecrübeliler bilgi verebilir mi