Merakettiklerim_ kuzu şöyleki,emekleme ve yürüme konusunda uzmanlar hiç bir zaman, şu zamanda yürümeli,yürümezse sıkıntı vardır, bu zamanda emeklemeli emeklemezse gelişimnde sıkıntı vardır demiyorşar.Sadece bu ikisi için geçerli bu durum yani.Çünkü tamamen bebeğin kendi isteğine kalan bir durum olduğu için, o ne zaman hazır olursa o zaman emekler veya yürür.Ortalama zaman veriyor doktorlar ama o zamanı aşsa bile, gene de sorun olarak görmüyorlar.Çünkü dediğim gibi tamamen bebeğin kendisine,kendi keyfine kalmış bir durum.Şöyleki 2 yaşında yürüyen bebekler bile olabiliyor.Ama bu asla sorun olarak görülmüyor gelişimi açısından.o zaman istemiş,o zaman yürümüştür deniyor.🤷♀️