Sevgili anneler ne olur bana akıl verin. 8 aylık bir kızım var düzenli olsun diye uyku eğitimi falan verdim maşallah ki evde hiç sorun yaratmadan saatinde uyur hatta gündüz uykuları 1,5 saati bile bulur rutin bozulmasın diye ben kaldırırım ama gelin görün ki dışarıda ya da bir yere gideyim mümkün değil uykusuzluktan ölse uyumuyor beşikli evlerde beşiğe de yatırıyorum uyumuyor. Annemlere ablamlara vs sık gidiyorum uyumayınca gün bana rezalet oluyor durmuyor ağlıyor dönüp eve geliyoruz. Var mı aynı durumu yaşayan tabsiyesi olan?