Fourleafclover21 Kızlar oğlum 1 bucuk ay sonra ek gıdaya başlayacak o zamana kabak şeftali gibi besinlerin mevsimi geçer diye düşünüyorum dondurupta saklasam nasıl olur ki 🤦 dondurucuya koyanlar mı yada neler koyupta saklıyorsunuz ?
Deletedmom115 Fourleafclover21 Sebzeyi bilmiyorum ama meyve koyulunca değişik oluyor yani koyduğun gibi kalmıyor çözülünce.
KaSeAy Fourleafclover21 Bebeklerde konserve ya da dondurulmus sebze meyveden cok mevsim meyve sebzeleri önerilir. Aslında kendimiz içinde en saglıklısı o. Ek gıdaya basladıgında ne varsa onu verirsinz dondurmanza gerek yok
Yasedem Fourleafclover21 koyabilirsiniz kabak hakkında bilgim yok ama şeftaliyi yıkayıp dilimleyin çekirdeğini çıkarım atın poşete dondurun kabağı atmadım buzluğa hiç bilmiyorum 🙏🏻
Meryemmtemev Fourleafclover21 kısım cok güzel meyve aebzeler oluyor boşverin dondurucuda tadları degişiyor
KaSeAy Fourleafclover21 Havuç yer patates yer ne varsa yer illa kabak şart degil boşverin😊 1.5 yasında yer kabagı artık:)
Meryemmtemev Fourleafclover21 benim kızda şmdi 3 aylık ek goda dönemi sonbahara denk gelicek ama ben brşy yapmıycam Antalyada yaşıyorum iklim sıcak oldugu için cogu seyyetişiyor kabagı filan eksek sonbahardanyetişir burada sıcak oldugu için 😀
Fourleafclover21 Meryemmtemev sizin öyle bir avantajınız var ben Karadeniz bölgesinde yaşıyorum bahçemiz var ama maalesef burada yetişmez 😀
Balyanakannesiii Fourleafclover21 şeftaliyi komposto Yap canım çok lezzetli oluyor 😉 kabagıda rendele suyunu sık , ağzı kilitli poşetlere koy dondurucuya at