Ben 🤚 egzama olmuş benimde hamilelikte oldu doğum sonrası daha beter oldu doktor karışım şampuan kortizonlu losyon verdi neler neler kullandım azaldı ama çare olmadı .en son trendyoldan dercos şampuan aldım doktorlarda tavsiye ediyor onu çok şükür çok rahatladım tekrarlama oldugu sürece yine onu kullanıcam🙏