Grundig kullanıyorum. 8 yıl önce almanyadan bir arkadaşa getirtmiştim. Abartısız söylüyorum yılda 365 günde 300 gün net çalışıyordur. Bugüne kadar tık etmedi. Türkiyede satışı var artık, yalnız diğer markalardan bir tık daha pahalıydı en son. Indirimden yakalarsanız memnun kalacağınızı düşünüyorum.