merhaba, sabah 10 gibi aşı olduk. Aşıdan önce ve 5 saat sonda 1 kaşık kalpol verdik ateş çıkmadı fakat aşırı huysuzluk var son 2 saattir aşının akşamına öyle huysuzluk ateş olmadan yaşayan var mı sevgiler. Uyku da bile ağlıyor hafif devam ediyor uykuya