Mavi1_ozdenir daha normal seviyelerde de nabız hala yüksek gerçi normal tansiyon ve nabzinizi bilmiylrum takıl edin bir hafta boyunca her gün aynı saatte günde 3 defa tansiyon ölçüm yazın bu şekil bir takip edin panik atak da olabilir anksiyete de olabilir yorgunluk sıcak yada aç kalma vs herşeyden olabilir holter de takılmış bakılmış efor EKG baktilar mi ona da bı baktırın onda da sorun yoksa size psikolok yolu göründü mutlaka gidip durumu anlatın ciddi değil bir dideral çözer sorunu umarım psikolojiktir♥️