Ozgefath44 Merhaba anneler 16 günlük oğlum 4 saattir çişini yapamıyor emziriyorum üstüne sağıpda da veriyorum. Takip ettim 4 saattir çişini yapmadı en yapmalıyım çok korkuyorum 😨😔
gokyuzums Ozgefath44 Bir bilgim yok ama erkek bebek sünnet falan mı gerekiyor acaba bir doktora götur bence
Neslinesli Ozgefath44 çok terliyor mu? Üroloji uzmanına bir görünün. Benim oğlumda öyleydi meğer kum varmış ondan yapamıyordu. Bilemeyiz ne olduğunu.
Aklimdasin Ozgefath44 korkutmak istemem ama idrar yapmaması sıkıntı olur böbrek genişlemesine davetiye cıkarır oğlumda yasıyoruz bu durumu. Acilen bi dr goturmenizi tavsiye ederim. inş düzelir cok gecmıs olsun
Ozgefath44 Neslinesli yok terleme yok 4 saatin sonunda yine eskiye döndü tekrar bezini doldurmaya başladı