Nisakus25 Avent ,nuk,lansinoh ve normal biberon ne kullandiysam olmadi benimde sütüm çok az kilosu da çok çok geride ek gıdaya geçmemiz lazım mümkün değil yutmuyor ağzında tutup bırakıyor hic bi sekilde beslenmiyo meme dışında her yolu denedim belki birileri bi şey yazar bende faydalanirim