ilon instagramda gebeanne sayfası var mutlaka takip et bir sürü faydalı şey okudum ben bir ay boyunca silikon uçla emzirdim emdikçe uç çıktı normale döndük ama her bebek bir değil silikona da alışıp normal memeyi tutmayan bebeklerde var önemli olan göğüs ucu değil kahverengi kısmın ağzına olabildiğince girmesiymiş zorlandım ama ben başardım bi kaç denemeden sonra tutabildi bebeğim mememi şu da var silikon uç yara yaptı göğüs uçlarımı kanamaya kadar gitti çok zorlandım şişlik içinde daha çok yeni hızlı süt üretimi olduğu için şişiyor sağım yapın bol bol mastite dönmesin ama biberonla vermeyin meme reddi yapıyor gerçekten üç aylıkken başıma geldi uyurken emzirdim sadece şuan 8 aylık hala tam anlamıyla severek isteyerek emen bir bebek değil