Deletedmom5284 eds’nin açılımı ne acaba? Kızım 3 aylık doğduğundan beri sadece meme emiyor, yaklaşık bir buçuk ay sonra işe başlicam, henüz süt sağıp vermedim hiç, bu aralar denicem, emmeyi çok seven bir bebek, ilk günden beri emzik aldı, memeyi de çok seviyor, işe başlayınca meme reddinden korkuyorum, biberon hiç denemeyeyim mi sizce, ne önerirsiniz?