Kamtug Merhaba Anneler, ben doğum yapalı 2 ay oldu ve hala dikişim açıyor tuvalete otururken idrar yaparken bir baskı geliyor çok ağrıyor.. neden acaba normal mi sizce? Sizinki ne zaman iyileşti
dygusalmom97 Kamtug pansuman yaptınız mı ben bi sorun yaşamadım ama düzenli pansuman yaptım hep 3 normal doğum yaptım bi ağrı olmadı
Casper9061 Kamtug benim dikiş ağırlarım da çok zor geçti doktoruma sordum bir agrı kesici önermişti onu kullanmıştım
UcuBulunamayanBant Kamtug normal benimde 3ay boyunca surekli agrimisti ozellikle tuvalette baski hissediyodum sizin gibi suan 9aylik oldu bebegim ve regl donemlerinde.hala ayni hissi hissediyorum doktorada gittim bi sorun yok demisti. Ama yinede bi kontrole gitmekte fayda var tabiki herkesin ayni olmayabilir.
Serdemm304 50 gun oldu dogum yapali 5 dikisim vardı ,agrilarim çok fazla olmadı olan da 3.haftada tamamen gecti, senin normal degil canim bir kontrole gitmeni oneririm. Birde bakabildin mi belki hemoroidin vardir
Casper9061 Kamtug benimde öyleydi oturamıyordum yatamıyordum , zamanla geçti şükür inşallah sizinkide tez zamanda geçer .
Casper9061 Kamtug bir ay gibi bir süre sonunda düzeldi , dinlenmek gerekiyor fazla hareket etmemek gerekiyor yoksa süreç uzuyor