azra22 özelde doktorumuz var. Bir yaşına kadar her ay götürdüm .bir yaşından sonra 3 ayda bir ve özel aşılarda götürüyorum . Doktorumuz kızımın herşeyine hakim o yüzden gittiğimde çok detay vermeme gerek kalmıyor. Ayrıca mesajlarıma ve aramalarıma sağolsun her zaman dönüş yapıyor , birçok konuda ortak hareket ediyoruz. Sağlık ocağına sadece devlet aşıları için götürüyorum.