Selamünaleyküm anneler benim kızım 8ay 27 günlük iki gün önce kayınpederim gile gitim kızıma duş aldırdım orda hava carpmasın diye dışarı cıkarmadım ateşi cıkmaya başladı huysuzlanmaya başladı gec vakit 9 10 gibi evime geldim gece ateşi cıkmaya başladı yaş bezlerle ateşini indirdik sabah hemen sağlık ocağına gitim ateşi 39.7 bizi hemen hastaneye sevk etiler kan aldır kanı temiz cıktı yaş pamuklarla ateşini düşürdüler ilac verdiler ateşi düşünce eve geldik dün den beri ateşi cok var ateşi cıkıyor biz indiriyoruz sürekli iniyor cıkıyor durup dururken oldu bunlar benim kızımın hic bir şeyi yoktu ama boğazında hafif enfeksiyon var hastanede öyle dediler az önce ishal olduğu gördüm Allah rızası için yardımcı olun bazı insanlar diyo limon verin bebeklere limon iyimi bide diyorlar süt vermeyin enfeksiyonu kötü yapar boğazda enfeksiyon nasıl olur birde nefes alıp verirken ses cıkıyor burundan mı gögüstenmi bilemedim