Merhaba sevgili Anneler,kızım şuan küçük olduğu için meyveleri tadamıycak kışın ek gıdaya başlıycaz.yaz meyvelerini tatsın istiyorum dondurucuya ne şekilde koya bilirim tadın da değişiklik olmasın diye siz neler koyuyorsunuz mesela tecrübeleriniz çok kıymetli benim için ❤️🥰