KahveliVera Sefaserpil düz olanını kullanıyorum fırfırlı topuz olsun diye ama benim saçım üzüm olduğu için ben düz bone kullanirim
saresmami Sefaserpil firfirli oda yaptigim sac topuzumun top gibi cikmamasi icin yoksa düz kullanirdim
hemsireemom Sefaserpil bone kullanmıyorum siyah çorapı kesiyorum alnımın oradaki saçlarımı kapatıyorum saçlarım çıkmamış oluyor ve topuz daha düz oluyor
Deletedmom0099 Sefaserpil bone kullanmıyorum topuz tokasını takıp tülbentle sarıyorum, önüme de siyah çorap bağlıyorum hiç kaymıyor