Serenkrglmz Kızlar 28 gün oldu doğum yapalı Kendimi hantal ve bıngıl bıngıl hissediyorum sıkı kaslı vücudumu geri istiyorum ama ne zaman başlamalıyım acaba sürekli gittiğim bi doktor yok danışamıyorum maalesef 🤦🏻♀️
d5gul Serenkrglmz Doktorum bana bir aydan sonra mekik ve şınav cekmemi söylemişti günlük rutin olarak. Göbeğin sarkmamasi için
Veragillerden Üç ay demişti doktorum. Üç aya kadar Leslie yaptım. Tempolu yürüme. Sonra istediğim sporu yapıyorum şu an altı aylık olduk. Korse de kullandım ilk 15 gün falan.
Burculicee Serenkrglmz 6 aydan önce başlanması tavsiye edilmiyor dışarıdan yaranız iyi olabilir ama içerisi öyle hemen toparlamıyor yürüyüş vs Leslie yapabilirsin 2. Aydan sonra ama mekik şınav için erken içerden kanama vs olursa tekrar bıçak altına yatmak zorunda kalabilirsiniz
Zeys Serenkrglmz 6 ay sonra egzersizlere başla ama yürüyüş yapabilirsin demişti doktorum..içerden yara kaslar dokular kısa sürede iyileşmiyor demişti