Baharyildiz neden takıyorsunuz ki? Bebeğiniz doyuyor mu doyuyor, sağlıklı mı sağlıklı. Devam sütü aldığı için eksik biri olmayacak, benim kızım da 4 aylık sadece mama yiyor, ilk başta 2-3 laf ettiler baktılar takmıyorum hiçbir şey demiyorlar artık, maşallah büyümüş çok güzel bakıyosun diyorlar. Herkes eve gider, onunla sen kalırsın, sen pozitif ol bebeğinde pozitif olsun.