Kizlar 4 ay 10 gunluk kizim var sadece mamayla besleniyo bugune kde hep sari kaka yapardi yaklasik 1 haftadir flan yesil kaka yapiyo ama ishal degil normal yapiyo ama rengi yesil sizce neden usutmusmudur baska sebebi olabilir mi bebegimin gelisimi onden gidiyo yani 3 aylikken donmeye basladi emeklemeye calsiiyo suan internette okumust ek gidaya hazir bebekler yesil kaka yapabilir diye ne kdr dogru bilemiyorum varmi bilgisi olan oyle atesi burun akintisi flan da yok