Benim bebeğimin de çok yüksek çıkmış ve doğum yaptığım özel hastane beni arama gereği duymamış ben bunu 45 günlükken ultrason için götürdüğüm başka bir devlet hastanesindeki doktordan öğrendim. Bu süre zarfina kadar oğlum 2 kg almıştı ve doktor çok korkmuştu. Ama tekrar verdiğimiz tahlil temiz çıkmıştı da içimiz öyle rahatlamıştı. İhmal etme sakın