Minisi Emineyldzlrr 6 haftalık bebiş. Ama keseye göre cinsiyet tahmini bende tutmadı. Kesem hep yuvarlak ti ve oğluşum oldu 😍 kese yuvarlak ise kız yassı ise erkek diyorlar genelde. Birde yerleşimine görede tahminde bulunuyorlar
Emineyldzlrr Oglunasikbiranne08 canım bazı kişiler tahimin de bulunuyor da arkadaşım merak etti sormamı istedi sizlerden
Oglunasikbiranne08 Emineyldzlrr daha çok küçük ama cnm cinsiyet için. Eğer kese şekline göre soruyorsan erkek gibi . Ama sadece bi tahmin .