Aselikoommm Ahmet_22 sadece biogai yeterli değil kuzum o dala bağırsak düzenleyici yanına ekstra gaz damlası kullanman lazım ben ilk zamanlar hem gaz damlası hem biogaia kullandim sonrasında gaz damlalarını bırakıp buna devam ettim şuan 7 aylığız tamamen bıraktım
Burculicee Ahmet_22 bağırsak düzenleyici o ve pahalı bence hacmide az biz nurse harveys colex şueup kullandık gaz için
Eyllada Ahmet_22 biogai probiyotik gaz damlasi değil biz nurse harveys kullandık bir süre bizde ise yaramadı sab simplex kullandık baya memnun kaldik
Laydaren Ahmet_22 bize hiç iyi gelmedi. Gayet sağlıklı ilerleyen bebeğime sadece doktor önerdi diye 3 gün verdim ağlamalar ıkınmalar hiç bitmedi. Zaten o kadar bereketsiz bir damla ki. Toplasanız 30 damla ancak çıkıyor içinden. Şişenin yarısı kaplama
Aselikoommm Kubralyaz sab simplex kullandim ben canim metsil de olabilir kabız ve ishal durumlarında bile xoktorum sab simplex yazmıştı
Aselikoommm Ahmet_22 sab simplex kullandim zinco kullandim metsil kullandim ben hepsini denedim açıkçası ama zaten bunları denerken baya zaman geçti sadece biogaia fayda etmeye başladı en son suan 7 ay 10 günlük kullanmıyoruz hiçbirini ama en çok sab simplex fayda ediyor sanırım
Denizyazici Ahmet_22 bu damla benim kızımın sancılarını daha çok arttırdı bıraktığım gün kızım rahatladı her bebeğe etkisi farklıymış cnm inş şifanız olur. Ama bir önerim var doktorunuza danışarak kimyon fitili kullanabilirsin bize bu çok iyi yaradı çok şükür.
Elifefeibrahim Merhaba bende kullandım biogaiya hafif etkiliydi gaz damlalarinda deneyerek ogreniyorsunuz etkili olup olmadığını herkeste farklı danla etki ediyor kimi bebege saglik ocaginin verdigi kimisinede doktorun verdigi