Ezooduru ErdoganEda bende 35 te doğum yaptım 2370 doğdu su an 5 günlük bebeğim 2230 gr a düştü . Mama olarak ne kullandınız acaba mama değiştireceğim de ne almalıyım bilemedim
Aysemi533477 Ezooduru 35te doğum yaptım bebeğim hiç emöedi suan 8aylığız,ilk basta sma verdim aşırı kustu aptaniş denedim çok gaz yaptı,3aylıktı hipp combiotic kulşanmaya basladık hala kullanıyorum kilo alımı gelişimi çok iyi oldu
Twinsmomy Ezooduru ilk 1 ay Aptamil prematüre kullandık, sonra 4. Aya kadar normal Aptamil mama. Sonra Bebelac a geçtik
Asya011 Ezooduru sma comfort kullandım ilk 1 ay şuan 2,5 aylık sma optıpro kullanıyorum comfort gaz ve kabızlık yapmıyor dendiği için aldım ve kullandım ama bebeğim sma optıproda da kabız ve gaz problemi yaşamıyor
Asya011 Ezooduru bu arada aptamil ve bebelac şekerli mama olduğu için doktorumu önermedi ilk altı ay kullanacaksan sma hipp ve evolvia kullan demişti biz sma tercih ettik
avokadosever Ezooduru ben 35+3 te doğum yaptım 2500 gr doğdu 1900 olarak küvezden çıktı sma Başka mama kullandık iyi gelmedi bebelac gold kullandık bir süre ondan memnun kaldık
Ezooduru bikerem mama olarak ne kullandınız sarılık oldular mi acaba olduysa kendi kendine beslendikce geçiyor mu sarılık bizim 15.5 çıktı sarılık beslendikce geçer mi acaba
Ezooduru Asya011 ben hipp veriyorum su an ama bebek kilo almıyor dediler baya üzüldüm 5 günlük su an 2370 le doğdu hastaneden 2270 le çıktık su an 2230 moralim bozuldu acaba mama mi değiştirsem dedim bir fikir almak istedim açıkçası mama mi iyi gelmedi acaba diye düşündüm