Selam anneler 37 günlük bebeğim var son 2 gündür gündüzleri 2 den sonra akşama kadar uyuyor uyandırıp emzirmesem kalkmaz ama gece olunca yatağa koyduğum an uyanıyor göğsümüzde uyumak istiyor. Böyle bişey yaşayan var mı ? Bide çok kusuyor fışkırır gibi sanki emdiği sütü ağzında biriktirip püskürtüyomuş gibi