Ozlemberkay yazmayım dedim ama çok ilginçsiniz yani bebeğin aabildiği tek gıda doğal olan anne sütüyken ne akla hizmet sütünüzü kestiniz kusuyo die ? Şu zamanda şu çağda hiç akıl almak gelmedi doktordan köyde dağda mı yaşıyosunuz yani çok şaşkınım yazık günah yani onu anne sütünden mahrum bırakmak heleki sütünüz varken kusan çocuk reflüden kusar çok emer kusar bi çok sebebi vardır ama anne sütü değildir kusura bakmayın am- cahillik ve düşüncesizlik etmişsiniz , sütün tadı bozulmaz siz sütü vermeyi kestiğiniz için mastite benzer olmuş koyulaşmıştır bağlanmıştır sağdıgınızda düzenli olarak gelir süt tekrar oda göğsünüzü sıktıgında geldiğini söylediğiniz için söylüyorum , düzenli ilk gün saat başı sağım yapmanız lazım sol göğüs 20 dakika 10 dakika mola tekrar 10 dakika sağım 5 dakika mola tekrar 10 dakika sağım şeklinde sonrada bebeğinizi emzirin tabi emme refleksi azalmadıysa memeyi reddetmezse , emmemzsede duşta emzirmeyş deneyin , bi çok yöntem var emziricem tekrar deneyip uğraşıcam derseniz facebookta emzirme akademisi var emzirme danışmanlarından yardım alın