Kızlar geçenlerde bı post açmıştım belki hatırlayanlar olur bebeğim doyuyor mu doymuyor mu diye çocuk durmayıp ağlayınca da klasik etraftan bu çocuk doymuyor ondan ağlıyor gör bak vs gibi yorumlar yapılınca dün sağlık ocağında ki ebemizle haberlestik gel bı bakalım kilosuna dedi gittik 1 ayda 1.300 gram almış sadece emiyor kilosu en üst sınırda dedi yani fazla ayına göre dedi doymasinda bı sıkıntı yok doymasa kiloda almazdı dedi bı çocuk doktoruna götür dedi sizce çocuğu durmuyor diye çocuk doktoruna götürmeye gerek var mı bu arada 4 4.5 aylıkken diş çıkardı 2 tane birden elleride sürekli ağzında halen daha acaba diyorum tekrar bı diş gelicekte ondan mı durmuyor gündüzleri ben zar zor uyutuyorum geceleri de saat başı ağlayarak kalkıyor ve uyumamak için direniyor napicagimi şaşırdım artık aynı olanlar varsa tek olmadığımı bileyim en azından 😢😢