Kızlar merhaba.6 ay önce devlet hastanesinde normal doğum yaptım.Doğumum tam 20 saat süren çok zor bi süreçti.Üzerinden onca zaman gecmesine ragmen hala o an yaşadıklarımı korkumu unutamıyorum geceleri rüyalarıma giriyor o anlar.Rüyalarımda hep kocama yalvarıyorum beni sezeryan yapan özel bi hastaneye götür diye ve cok ağlıyorum sabahlara kadar .Sanırım bu doğum bende bi travma yarattı neyapmalıyım sizce hep kafamda o anlar dönüp duruyor