Balcicek1 doğduğu günden beri anne diye ağlıyor ben farketmemistim k.validem söyledi anne mi dedi bana mı öyle geldi diye sonra dikkat edince anladım net olarak ne zaman söyledi hatırlayamıyorum şuan anne diye çok duyduğum için dikkat etmemisim 😊 20 aylık şuan