Kızlar nasıl sizce kilo alımı doktor kontrolmze daha vakit var ayın 20sinde o yuzdn buraya yazıyorum tecrubeli annelerden bilgi almak istedim.
3.040 kg doğdu.
7 günlükken 2.900’e düştü (ödem vs inince)
32günlükken 3.800 kg oldu (yani 1ayda 900gram)
bugün; 52günlük 4.400kg olmuş (20günde 600gram)
yani bebeğim 52günde 1.500kg almış oldu sizce iyimi az mı