Bultak yapıyoruz, kule yapıyoruz, bebeklerini oyuncak beşiğe yatırıp sallıyor uyutuyor 🤣daha yürümediği için oyunlarımız oturarak sabit oluyor. Abisinin jengasına dadandık bu ara. Onlardan kule yapıyoruz bozuyoruz felan böyle. Fazla seçenek yok bizde