Yesilkelebek Merhabalar. Emzirdikten 1 saat sonra sağım yapıyorum iki göğüsten toplamda 30 ml anca çıkıyor. Bebeğim 4 aylık. Henüz 4. Ay kontrolüne gitmedim kilosu nasıl bilmiyorum. Sizlerde de böyle durum söz konusu mu?
Haydinn Yesilkelebek sağdığınız ve emdiği bir değil merak etmeyin benim de öyle oluyordu 😊 inşallah tartı zamanı da alması gerekeni almıştır bebişiniz 😊
Yesilkelebek Haydinn 4. Ay meme uyku gerıleme ve meme reddi donemı oldugu ıcın bilmeme ragmen sütümmü yok algısına kapılıp sagdım. Bılıyorım emmekle sagım aynı deıl ama cıkan mıktarda cok az geldi. Hıc koseye sut atamıorm bu mıktarlarla🥹
Yesilkelebek Zmr28 yani eğer bebeğiniz yenidoğansa ve memeyi tam boşaltamadıysa sağın. Ama diğer aylar için gerek yok
Haydinn Yesilkelebek üzülme canım ben de sağayım diyorum 12 aylık olcak kızım ek gıda cok almıyor 10 cc bile çıkmıyor ama kilosu iyi o yüzden sende hiç üzülme bol bol emzir 🥰💚