12 aylık kızımın dünden beri 38 derece ateşi var doktora gittik ve hem azı dişler geliyor hemde ağzında herpes virüsü kapmış uçuklu biri öpmüş dedi o yüzden iştahtan kesildi resmen yavrum suyu bile zor içiyo yaşı küçük olduğundan ilacını vermedi karışım yaptırdı eczaneden yayılırsa getir dedi çok korkuyorum bebeğinde bu durumu yaşayan oldumu okadar sinirliyim ki insanlara öpmeyin demekten anlamıyorlar gerçekten çeken biz anneler oluyoruz 🥺🥺