Aselimmmmmm Kızlar merhaba 6 aylık aşıyı vurdurdum bu sabah şimdi de ishal yaptı aşıdan sonra normal midir acaba ilk defa başıma geldi cevaplarsanız sevinirim teşekkürler şimdiden