kuzey-21 Yağda kızartmayım fırına atayım direkt dedim. İlk defa atıyorum. Nette altına yağlı kağıt serin diyordu öyle yptım ama köz köz olmuş. Başka yapmam gereken birşey mi vardı. Sonradan üstüne yağ sürdüm olur mu öyle kızlar
Eesay kuzey-21 ben yağlı kağıt üzerine koyup bir kaç delik açıyorum, hafif yağ sürüp atıyorum. Pişince açıp iç harcını koyup tekrar fırınlıyorum
Bendenizsirine kuzey-21 firinda hic denemedim kizartmayinca güzel olur mu sanmıyorum közlenmiş tadı gelir
Klnccc kuzey-21 közlenmiştir muhtemelen yoğurtlama yapın en iyisi karnıyarık olmaz malesef🤷♀️çok mu pişmiş nasıl
kuzey-21 Balkizlarim bende ilk defa fırına atayım dedim yağlı kağıt yeterli yazıyordu. Sonradan sürdüm yağ olmaz mı öyle
ikikoalaanasi kuzey-21 ben de kaç seferdir fiirina atıyorum. Hiç yaglamıyorum. Çıkarinca arasını açıp kiymasini koyuyorum, üzerine de sosunu gezdirp tekrar fırınlıyorum. Güzel oluyor
Halimea kuzey-21 ben fırına atmadan önce az yağ tepsiye sürüyorum patlıcanı dizdikten sonrada cok az su ekliyorum cünku katmadıgimda altı yanıyo.