Kızlar bebeğimin göbeği yeni düştü. Göbek deliği dışarı doğru şiş bir şekilde. İlk kızımda öyle bir şey yoktu. Ne olabilir acaba? Annem saat yönünün tersine doğru bastırarak çevir düzelir dedi ama göbek fıtığı olabilir diye cesaret edemiyorum. Başına gelen var mı ?