Arkadaşlar emzirmeyi çok seviyorum bebeğim zaten 1 yaşına girmek üzere daha 1 sene daha emzirmek istiyorum Allah nasip ederse ama merak ettiğim bir şey var uykularımı hala çok kötü aralıksız 2 saat uyumuyorum 1 senedir :( emzirmeyi bırakınca düzelir mi eğer öyleyse son 1 sene kaldı düzelecek deyip umutlancam