Merhaba bebeği 8. Ayın içinde yürüyen var mı acaba.
7 ay 12 günlük bebeğim destekli yürümeye başladı. Yani kendi kalkıp koltuğu tutuyor ve bir ucundan diğer ucuna tutunarak yürüyor. 3-4 saniye ayakta duruyor ve kontrollü bir şekilde popo üstü oturuyor. Biraz erken oldu çok hareketli bir çocuk insanın hoşuna gidiyor tabi ama bir yandan da peşinde koşturmam gerek yorucu oluyor😅
Bu aşamadan ne kadar sonra serbest desteksiz yürümeye başlar sizce?