Kızlar 6.5 aylığız b12 vitamini düşük çıktı kan tahlilinde ve dr iğne verdi haftada 2 kez vurdursam mı bilemedim korkuyorum bişey olur diye bir ampulün yarısı vurulacak dedi başına gelen var mı vurduran bebeğine
2 gün önce de 6 aylık aşılarını oldu çocuk delik deşik oldu yA valla